HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Ahad, 21 Februari 2010

Tempat yang buat aku jadi tak keruan..

Tolonggggg...jgn bawa aku kesini...i2 lah salah satu luahan isi hati aku...korang nak tau kenapa..sebab aku bleh jadi gilerrr kalo datang kat syurga bunga nih...sebab aku nih seorang yang boleh dikatakan 'flower maniac'..time p cameron tahun lalu '2009'..masih lagi dalam ingatan..danisya masih lagi dalam kandungan 3 bulan ++...muka pun cam tak bermaya jek...tapi disebabkan jalan2 punya pasal..badan yang tak bermaya pun jadi kuat..time nih aku shopping banyak gak lah pokok bunga dalam 2 kotak..i2 pun hubby dah mintak stop beli bunga..bukan apa..dia ler yang kene mengangkut sampai ke Langkawi..naik ferry lagi...lani dah tinggal dalam 4/5 pokok jek yang masih hidup..yang lain semua dah arwah dah..manakan tahan pokok kat tempat sejuk nak dijaga rapi di kepulauan yang panas nih..apa2 pun ingat dihati nih masih nak p lagi kat cameron bila danisya dan pandai jalan nanti...huhuhu






















































Tiada ulasan: