HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Rabu, 8 Jun 2011

~ BERPALING DARI JANNAH MU

Salam semua....

mesti ramai yang tengok citer nih kan kat astro prima...tak silap sya bersiaran bulan may lepas...

cer teka...cer teka...apa yang sya nak citer.....hehe

 memang sedih giler tengok citer ni....biasalah kalo melibatkan anak dan ibu....sampai tersedu2 aku dibuatnya...danisya pun naik heran...nasib baik hubby keje...sebab tu aku pulun nangis...kalo dia ada mau tak aku tahan2 jek..


;

citer ni memang best....gandingan Ogy Ahmad Daud, Nasir Bilal Khan dan si kecik comey Mia Zara Nasuha....


comel betul budak nih...mesti besaq2 nanti jadi artis yang cun melecun...


kak ogy yang sememangnya kalo berlakon memang meletopppp....

masa aku tengok citer nih....dalam kepala aku nih sempat berfikir....
apakah penyakit yang melanda orang seperti ini???....adakah penyakit pembersih sebab tak boleh kotor langsung...dalam citer ni kak ogy tak berenti mengemas sampai anak dan suami nak duduk pun tak selesa....terlalu protokol...nak makan pun ada cara suap...cara nak cedok kuah....ish2..

kalo u olss nak tau aku pun salah sorang yang ada penyakit nih...tapi kalo dalam citer nih kak ogy dah tahap 4...kalo aku baru tahap 1 dan rasanya tak akan naik dah...akan dok tahap tu jek...sebab aku tak lah pembersih sampai cam tu sekali....cuma peel aku cam tu la...tak suka rumah sepah2...dan kalo ada kotor sikit terus lap...dan sya tak suka orang ubah barang2...kalo amik tang tu kena letak tang tu jugak...jangan letak tempat lain...

dulu my hubby kalo cuci pinggan suka susun ikut suka...tapi lani dia dah tau setiap corak pinggan tu susun yang mana dulu...sebab kalo dia susun silap lepas tu sya akan p betulkan balik...hehe

walaupun penat rumah tetap terjaga....janji nampak kemas dan tersusun...cuma lani dah ada anak tu sya biarkan ajer danisya main dengan mainan dia tu....lepas dia tak mau sya susun balik...cuma kalo habuk tu memang malas sikit...tak der lah everytime dok belek dan lap2...fenatttt..

walaupun lani dok sarat mengandung keje rumah 90% sya yang buat....tak der suruh2 my hubbynya....baik ku buat sendiri lagi bersih dan kemas....suh orang laki ni payah..baik suruh danisya yang setahun lebih tu...hehe...sebab dia rajin amik penyapu bawak p ruang tamu...nak sapu rumah lah kononnya...hehe

dulu masa belajar dok asrama, 1 bilik 2 orang....memang bertuah sapa roommate aku sebab dia tak yah kemas bilik....sebab b4 dia bangun sya dah kemas dan mop lantai...dia cuma kemas almari dan meja study dia jek...bestkan....itu lah citer aku...bila tengok citer nih cam aku pun ada sikit2..

nota tangan :- dulu member2 aku cakap aku wanita protokol....sebab semua nak teratur...hehe..sebab tu sampai beranak pinak pun peel aku tetap cam tu...mungkin itu dah ditentukan Tuhan...:)



Tiada ulasan: