HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Rabu, 4 Januari 2012

~ MAK2 DARA.....CER TENGOK JAP

Assalamualaikum....


mak2 dara jangan terkojut yer tengok muka ai besar gaban tadi....sesajer nak tukar banner beloggg....

dah lama x godek blog....ekceli nak wat banner lain masih x der kesempatan lagi....kene godek2 Adobe photoshop...kene cut pic tu...kena cut pic ni...renyahh sikit....ai pun lani kebizian tahap cipan ngan anak2 dan ngan keje rumah bagai....

 sesajer letak tajuk tu sebab saya memang tengah mencari teko bunga twin wet rose ni....cantik kan...nampak cantik dalam gambar....kat luar lagi cantik gamaknya walaupun sya seketui pun masih x der bunga ni...


 {pic ni sumbernya dr seorang kawan pml..ceq pinjam yer}


kalo ada sesaper yang nak letgo atau terjumpa bunga ni....leh la jual kat ceq yer...memang tengah mencari ni....tapi nak habaq mai tak der lah ceq sampai tak makan x minum, tak tido ker apa sumer sebab dok pikiaq kat teko  bunga ni...idokkk ler ceq....ceq ni senang ajer...kalo ada rezeki ada....idok la ceq dok pikiaq sambil letak tangan ataih dahi....he

ekceli n3 ni dah nak dipost petang semalam.....my boss plak tetiba jer datang sembang....adehhh...terbengkalai jap n3 ni....pagi ni baru leh updated balik


 bye2....



4 ulasan:

Norsalmi berkata...

Salam Sya..
Memang cun bunga ni kan??
Akak pun tengah cari tekonya..

Mama Gee berkata...

ngidam eh...hheee

Sya berkata...

sya to kak salmi

cantik kan kak bunga ni...akak tengah caru juga yer...kalo jumpa 2 biji...kasi sya sebiji erk..hi

Sya berkata...

sya to mama gee

ceq ngidam teko gee...hehe