HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Khamis, 31 Disember 2009

HAPPY NEW YEAR 2010

Cakap pasal tahun baru nih..apa agaknya azam korang???...ermm...aku pun tak terpk lagi..aper erk..azam tahun lepas nak dapat baby..dah tercapai dah..:)...tapi apa yang terpk kat kepala aku nih dikira azam gak lah yer..

Aku & hubby

1) Aku doakan semoga hubungan aku ngan hubby berkekalan hendaknya...tak der gaduh2 punya...hehehe

2) Semoga aku & hubby leh pikul tanggungjawab yang Tuhan berikan untuk menjaga permata hati kami dengan sepenuh hati..

3) Semoga hubby aku sayang kat aku ngan danisya....berjuta-juta lemon...dengan ayat yang lebih umphh..hingga ke kaki langit..langit tak der kaki kan..so...tiada penghujungnya..:)

Danisya

1) Semoga danisya sihat walafiat...

2) Membesar dengan baik dengan penuh kasih sayang papa&mama nya..

3) Sentiasa comelllllll...ok..

4) dan yang paling penting...danisya menjadi anak yang baik...dan bila besar nanti menjadi anak yang berguna dunia & akhirat...amin...

Keje

1) aku harap sangat aku dapat keje dengan baik tahun 2010 nih...

2) bersemangat waja untuk TM..(tempat aku cari rezeki)

3) dan harap2 boss aku kasi staff yang leh tingkatkan prestasi kat Lkw nih..

4) dannn.....(dapat TKR B--- BRU)..hehehe

Ada lagi...tahun 2010 nih aku ingat nak bender2 nih..(kene jual saham lah gamaknya):-

1) Almari sudut puteh (English style tuh)

2) Cabinet TV kaler puteh

3) Laptop kaler puteh

4) Masukkan Astro kat umah...

5) Masukkan Streamyx kat umah...(walaupun aku nih staff TM..lum masuk lagi tenet kat umah..kalo tau kat boss nih...naya..p promote kat orang bukan main lagi...hehehe...sabo2..tunggu ada budget lebih)...hehehe



Tiada ulasan: