HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Selasa, 29 Disember 2009

NUR DANISYA ERIENA BINTI MOHD ZULKIFLI

...Nih aku nak citer sikit about my baby..Danisya dilahirkan pada 11 Oct 2009..hari Ahad..aku nih sebenarnya dah overdue melahirkan danisya..aku postdate 5 hari...time 10 Oct 09 aku dah rasa sakit sikit2 di bahagian pinggang..aku tahan lagi..mlm baru aku p spital..i2 pun aku leh jalan elok lagi...tapi bila dah masuk wad baru aku rasa bertambah sakitnya...yang geramnya doc pecahkan awal air ketuban padahal baru 4 cm...dorang nih nak senang keje dorang jek...aku menahan sakit dari 12 mlm sampailah ke pagi..kul 9.15 pg baru Danisya selamat dilahirkan...syukur Alhamdulillah... ..Danisya kene vacum coz dia terbelit tali pusat..masa kuar dia tak kuar suara pun..masa doc tunjuk kat aku, aku masih mamai lagi..yang aku tau..doc berlari bawa Danisya ker wad ICU...Danisya nih dikira kes lemas gak lah...masa tuh sedih giler..3 orang doc jumpa aku gtau suh banyak bersabar coz status Danisya tak dapat diketahui lagi...samada selamat/tidak..time tuh aku tawakal ajek...yer lah hidup/mati semua urusan Tuhan...hubby aku jek kuar masuk wad ICU jenguk anak...Danisya kene tahan 4 hari...aku rasa sedih lak bila staff nurse minta maaf ngan aku...yer lah masa proses kelahiran dorang cakap aku tak pandai push..mmg lah lagipun anak sulung...aku nih dah habis tenaga dah...ramai giler yang jadi penonton..nurse pelatih..doc pelatih..sampai rimas aku dibuatnyer...hubby aku pun ada...kesian dia..resah gelisah dia dalam labouroom tuh...ha..kalo sesaper nak bersalin nanti..suh lah hubby kita dok sebelah kita..baru dia tau pengorbanan seorang isteri melahirkan anaknya.. ....Syukur Alhamdulillah...genaplah 2 bulan 12 hari Danisya ada di atas muka bumi ciptaan Tuhan ini...aku doakan semoga anak yang dilahirkan ini menjadi seorang yang berguna di dunia dan diakhirat nanti..Amim...
Danisya ngan mama
Danisya ngan papa

Danisya

Tiada ulasan: