HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Isnin, 1 Februari 2010

Koleksi ku

N3 kali nih nak paparkan koleksi ku amat ku sayang...(sayang anak & hubby lain no..)..sayang brg2 lain lak..nih lah koleksi ku setakat nih..tp akan bertambah okeyyy...banyak lg dalam kepala nih..hehehe...kepada sesaper yang berminat koleksi2 aku nih leh emel kat aku norsyaidah@tm.com.my (aku bukan jual yang ada kat bawah nih..tp korang leh ar order ngan aku..kira business gak tuh kan..kat Langkawi nih banyak bender2 nih..sesaper yang malas nak datang tuh leh jek order ngan aku..dengan harga berpatutan okeyy..


seramik bentuk daun (KK Collection)

yg nih leh ar wat letak apa2..

yang nih tiada stok (hadiah from GM Pn. Shahidah)

Loceng

tempat letak garam/gula/pencungkil gigi

kasut

tempat letak tisu

tepat letak remote pun boleh

hiasan dinding/letak bunga

hiasan dinding/letak bunga


Tiada ulasan: