HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Rabu, 16 Februari 2011

GA PASTIMES COLLECTIBLES

Salam semua...

Dah lama sya tak join GA ni...dah 2 GA sya ketinggalan...hari ni sya nak join GA Kak Nita yang comey lote dari blog Pasttimescollectibles sempena penghargaan beliau kepada pengunjung blognya, pembeli dan rakan PML.  Jom kita pakat join kengkawan...hadiah yang menanti semuanya cun melecun...jom kita tengok apa syarat2nya...:-


1. Jadi follower blog saya
sya dah lama follow yer kak nita...:)

2. Link kan blog saya dlm blog list anda
 semestinya sudah...

3. buat N3 GA ni dalam blog anda
semesti sedang laksanakan ini

4. Sejak bila mula minat PML ( pinggan mangkuk lama )?
 seingat saya paling serius antara 5 bulan lepas...tapi dah kenal PML setahun yang lalu
 
5. Apakah koleksi PML anda yang pertama?
Oriental Ceramic sebab kat sini set OC yang saya mula2 jumpa...:)

6. Pada pendapat anda, antara koleksi berikut, yang mana paling banyak peminat;
 
a) Koleksi Bunga Kangkung ~ semua collector mesti ada bunga ni
 
b) Koleksi Twin Rose ~ saya masih tak der koleksi ini tapi semestinya ramai penggemar bunga ni

c) Koleksi 5 roses ~ Antara PML pertama yang membuatkan saya lebih berminat mengumpul PML dan semestinya 5 roses menjadi kegilaan semua collector

d) Koleksi Hitam ( Bunga Rose jambatan, bunga padi, ros hitam dan kekwa hitam ) ~ koleksi hitam2 ini saya hanya ada serba sedikit ajek....depend pada collector..tapi ramai yang gemar koleksi hitam di pandang manis ini 

e) Koleksi Kek wa merah ~ antara koleksi yang masih belum ada dalam simpanan..teruja memilikinya..:)

f) Koleksi Meakin/ J & G ( pink, biru, kuning dan hijau ) ~ saya baru ada set pink jek...itu pun mix..:)


 HADIAH YANG MENANTI

 TEMPAT 1 - 1 SET TRIO ROYAL ALBERT PRELUDE


 TEMPAT KE 2 - DECO PLATE ROSES BY PRISTINE


TEMPAT KE 3 - 1 SET CAWAN KOPI JOHNSONS BROS ETERNAL BEAU 

Tarikh tutup GA ini ialah pada 22/2/2011

Tata...titi...tutu

Tiada ulasan: