HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Ahad, 21 Ogos 2011

~ TOPIARI RAYA....

Salam semua...

 Lagi seminggu lebih jek lagi kan kita nak raya....
aku pun x tau apa yang aku dah prepare....ekceli tak sepenuhnya lagi la....biskut raya aka biskut tunjuk akan di beli dalam minggu ni...itu pun 2/3 jenis buat syarat jek....nak letak kt umah mak...daripada tak der langsung...

 aku nih tau2 lah, kalo balik raya kejap umah mak...kejap umh MIL...kadang2 nak jumpa sedara2 pun terlepas...adehhh

semalam x tau nak buat apa...hubby ngn danisya semua tidoq....aku bukan buleh tido lama2....satgi nak jd mereng pun ada...hehe...apa lagi ku kerjakan lah pasu yang telah beberapa hr aku dah sapu sealer...

taraaa....
topiari kesayangan ni ku letak tepi TV kiri kanan....Alhamdulillah danisya tak penah usik...

dulu dan lani kalo orang datang umah selalu tanya....'anak tak usik ke barang2 hiasan nih'...aku senyum jek...alhamdulillah setakat ni memang anak sya tak usik barang2 hiasan sya...bunga2 hiasan apa semua....cuma kalo yang ceramic/porcelain tu sya letak tinggi sikit la...atau pun letak dalam lemari yang berkunci rapattt....heeh

 lagi pun sebelum anak dah kuar barang2 tu dah ada...so, dari kecik lagi dia dah terbiasa agaknya...:)


close up....rasa2 dah boleh amik tempahan ker....cewahhh....angan2 jek....ekceli hari tu my boss nak tempah FA...dia tau sya mmg dok melukis bender alah nih....tapi takut la plak nak amik tempahan...masih x ready lagi....ku cakap ngan my boss lepas bersalin lah boss yerrr...hehe...lani cam tak sempat jek nak melukis...konon2 jek lah...hehe


ok lah u olss....permisi dulu yer...bye2...:)


1 ulasan:

Unknown berkata...

santek!!!!!