HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Khamis, 10 November 2011

~ DIK MIA YANG BULAATTSS...:)

Salam...

pic dik mia semasa pagi raya haji yang kedua...
selepas mandikan dik mia mama terus snap pic...
kak eisya ngan papa plak masih zzzzzzzzzzzzzz
biasalah mamalah sentiasa bangun awal....
sediakan apa yang patut...masak2..mandikan anak....ibu mithali lah katakan...hehe


 dik mia ni pipi ngan dagu dah nak sama rata dah...mama mmg suka cubit pipi dia...
 minggu lepas sya mmg terkejut gak sebab pipi dik mia merah bulatt..macam kena gigit...sbabnya pengasuhnya asyik dok cium dia...itu pengasuh yg bgtau sendiri...hmm...macam2..


dik mia ni masa dalam pantang mama celak kening dia ngan celak arab tu...sebab nak kasi lebat macam kening akak dia...sebab masa lahir kening dik mia tak nampak langsung...bulu mata dik mia pun mama gunting ckit di hujung tu...orang cakap boleh jadi lentik...yer ker erk...kita tunggu dan lihat bila dik mia besar esok2....:)


ni dik mia bukan tengah tido...tp time ni dia dok bergerak2...

hmm....permata hati ku...


nota tangan ~ sebenarnya mama risau nih sebab dik mia tak berapa nak susu botol...dia banyak nak susu badan...klo dia isap botol pun dia nangis kuat dulu baru dia isap sebab lapar agaknya...dulu danisya pun mcm tu juga tapi 2/3 hari jek...lepas tu terus ok...damia nih dah nak masuk 2 minggu sya antaq kat pengasuh tp still sama...cam mana nak buat nih...????


3 ulasan:

zOeY zAu YaH berkata...

pipi mmg x thn hihi..

shima berkata...

comelnya sya

Mama Gee berkata...

alah alah alahhh...cantiknya puteri ni......
muahhs3..kat pipi tu yaa