HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Khamis, 15 Mac 2012

~ BUAH HATI PENGARANG JANTUNG MAMA & PAPA

Assalamualaikum

 my gegirls 2 beradik ni memang menjadi penghibur mama ngan papa...
setiap detik dan waktu mesti teringatkan anak2 mama...(papa pun teringat juga hokey...hikhik)

ishh macam mana lah hati seorang ibu yang boleh berjauhan ngan anak2 kan....kalo sya ohh tidak...ngak sanggup...


keletah kakak danisya...cayer dah nak macuk 3 tahun hokey...badan pun besaq...muka pun macam muka budak besar2..hikhik..kakak2


lani kakak danisya tersangat2lah manja...selalu dengki kat adik...pening kepala mama ngn papa...pantang kasi mainan kat adik sikit terus dia amik...pantang adik sentuh dia dah menangis...hmmm mama kadang2 geram juga...

kalo kita marah dia buat dekkk jer....apa yang nak kasi dia takut bila usik adik ialah amik getah ikat tu...macam nak jentik getah tu kat dia....haaa itu yang dia takut...muka pun mesti muka nak nangis jer...hikhik


adik damia...lani umur dah masuk 7 bulan....badan pun naik dah 7.6 kilo ko...demam ke...x demam ke sama jer...berat badan tetap naik...hikhik...

kalo makan moi pun banyak...tambah2 kalo mama buat moi berkuah sup ayam...hmm lambat suap dah nangis...:)


mama amat2 lah suka picit tang paha ngn montot dik mia nih...geram sungguh...suka cium dia...makin masam bau baby makin suka...x yah mandi la dik...hikhik

dik mia nih baju budak umur setahun dah boleh pakai....dulu kakak danisya x lah besaq badannya masa umur cenggini...hmm...nampaknya adik lebih besar pada kakak nih..

lani mama kalo kat umah kemas gitu2 ajer...janii tak berselerak....bila dah anak dua ni...alahai penat tu memanglah penat kan....tido tu cukup2 aja...tp x per lah..lepas2 ni bila anak2 dah besar bleh la mama rehat lebih2 sikit...hikhik

 bye u olss


1 ulasan:

Norsalmi berkata...

Comelnya danisya & damia.. Diorang besar nanti pasti kita rindukan saat2 ni.. Macam akak sekarang, sentiasa belek gambar2 anak masa kecik. Rindu sgt saat2 diorang kecik dulu