HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Ahad, 18 Disember 2011

~ MY PRECIOUS WILD ROSES

@>-->>-- Assalamualaikum @>-->>--

 ...WILD ROSES...
 itu lah si gerangan yang dahulunya salah satu bunga idaman dan menjadi salah satu sebab sya meminati PML aka Pinggan Mangkuk Lama...

setelah tertarik dengan keindahan bunganya...sya mula membeli beberapa koleksi WR...dulu kalo tengok bunga ni memang tak lena tidur...dok terbayang aja...hehe

tapi lani masih menyukainya...walaupun sudah bertambah bermacam2 bunga yang wujud pada PML ni...jom layan pic...

ini ajer lah diantara koleksi sya...2 biji pinggan dan sebiji mangkuk sudah dikeluarkan dalam lemari untuk kegunaan harian...he

kalo u olss perasan masih tak der lagi kan set cawannya...hmm..ngak tau la sampai bila ku harus menanti dan menanti...


mangkuk bubur /sup...maaf banyak2 sya pun dah lupa beli ngan sapa sebab dah lama dapat koleksi ni...yang sya ingat sya ada beli ngan PGD Sarawak dan Bro Shariff


salah satu teko WR yang cun melecun...sya ada sebiji lagi teko mini...teko ni memang NOS...dan sangat cantik menawan...yang ni teko jenis teko bulat sedan

mangkuk lompang besar ni sya ingat beli ngan sapa...saper lagi kalo bukan dengan Kak Har Home Deco..memang murah dan cantik....

ini saja koleksi WR sya....kadang2 tu datang juga terpikir nak letgo sebab susah dapat cawannya...tp bila di ingat balik kenapa nak letgo sedangkan bunga ni la dulu penyeri PML yang ada kat rumah ku...hehe

nota tangan ~ apa pun kita harus bersabar menanti dan mengejar sesuatu impian...kadang2 tu kita tak menyangka sesuatu yang kita impikan akan dapat dengan cepat...kadang2 tu lambat atau tak dapat langsung...cuma yang paling penting jangan jadi orang yang tamak nanti selalu rugi...itu kata pepatah dan ini juga untuk mengingatkan diri sya sendiri...

apa pun jangan ada sifat PHD...sebab kalo ada sifat ini rosaklah hati seseorang itu walaupun dikurniakan wajah yang cantik dan akal yang bijak....PEACE NO WAR...:)


4 ulasan:

Em's Family berkata...

setujuk... rezeki / impian datang bile kite tak sangke bende tu datang.. yang penting kite kene sentiasaa bersabar..

kak aton berkata...

salam sya..
Waah..cantiknya set WR tu..nampak dah meriah sangat sya.Insyaallah satu waktu nanti sya dapat set cawan pulak..

Sya berkata...

sya to Em's Family

betul tu...selalu jadi cam tu kan...ada sifat sabar itu yang paling penting...:)

Sya berkata...

sya to kak aton

tq kak ton..InsyaAllah...harap2 ada lah rezeki tu nanti..:)