HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Khamis, 3 Mei 2012

~ DAK TECIK TOMEY DAH 9 BULAN...:)

Assalamualaikum

pic terbaru dik mia

buah hati pengarang jantung mama ni dah masuk 9 bulan 26 Aug nanti....
x sabar nak suh anak mama berjalan...hikhik
lani dik mia dah ligat kesana sini ngan walker dia tu....
tapi kalo kat bawah masih lagi menyulur...x pandai lagi nak merangkak...
tapi mama tengok dik mia dah mula nak angkat bontot...hihi
harap2 sebulan dua lagi dah bleh merangkak lah yer anak mama...:)

dik mia mama tengok slim skit dari masa umur dia 6 bulan...
last month masa p timbang 7.5 kg kalo x silap...
berat pun maintain jer...x naik x turun...
ekceli risau gak kalo badan anak turun sebab b4 ni badan akaknya danisya steady jer...naik tiap2 bulan...hi

mungkin sebab dik mia pun dah makin lasak...itu yang berat badan x naik...
dan hari tu dik mia kene cirit birit...
hmm....puas mama berhempeas pulas menjaga dik mia...
kasi ubat dan juga air 100 plus...kawan sya yang suggest...alhamdulillah menjadi...

lani dok risau kat si tembamku kakak danisya yang batuknya kembali menyerang selepas terkena selsema minggu lepas...aduhai anakku...buat hati mama risau ni...tadi cik somi cakap kawan dia bgtau kasi kicap ngan garam...petua dari kawan dia...hmmm ntah betul ke tidak ni bang oiii....kang tersedakk kang...kita juga yang susah...hmm

kena p klinik lain plak ni...sebab kakak danisya batuk kuat sampai termuntah2...kesian dia nak tido malam mesti jadi...kesian mama tengok...hmmm

ok u olss...permisi dulu
 

3 ulasan:

εïз mummyHaza εïз berkata...

budak tecik comel.....

Sya berkata...

sya to mummy haza..

tocey2 untie...hihi

Mama Gee berkata...

tomei2nyaaa dik miaa niiii....