HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Khamis, 7 November 2013

HAPPY BELATED BIRTHDAY ♥ NUR DANISYA ERIENA ♥


Hai uols
huhu...lamanya baru nk update kan...
ini cerita bulan lepas...birthday kakak danisya yang jatuh pada 11/10/2009
alkesahnya mama dia ni mmg lupa sangat besday kakak...tup tup papa yang bgtau birthday kakak dah lepas...masa tu pun papa baru ingat juga kot...kesian kakak...

di sebabkan raya haji masa tu pun dah nak dekat...so mama cadang sambut besday kakak masa raya haji jer...so lewat 5 hari sambut besday kakak...itu pun delay lagi sebab mama demam masa raya haji tu...x dapat nak masak...

kakak dapat kek besau...di temani kawan kakak...anak jiran sebelah umah...he...comel lah anak mama ni...:)

 chocolate indulgence....nyum3

kakak segan nak tiup lilin...tp adik damia plak yang xcited...adik xcited sokmo...hehe
papa kena teman dulu baru kakak nak tiup lilin...anak kesayangan papa lah katakan...lagi pun ada jiran2 dok tengok...itu yang dia segan kot...hehe...pic mama?? owh tak boleh nak snap yer....muka mama macam org sakit...hehe...tp memang sakit pun...masa ni demam baru nak kebah...so sharing is caring picta anak2 jer lah yer...

doa mama untuk anak mama :~
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 ~ semoga kakak dalam lindungan Allah s.w.t dari kecik hingga ke akhirnya..
~ Di panjangkan umur dan di murahkan rezeki yang halal
~ semoga menjadi anak yang solehah dunia dan akhirat...
~ Menjadi anak yang bijak dan pandai menghormati org yang lebih tua
~ Pandai menjaga aurat sebagai seorang muslimah
~ dan semoga anak2 mama lebih hebat...lebih baik...lebih segala2nya dari mama...


sayang anak2 mama ♥ Danisya & Damia ♥

 

2 ulasan:

wantie berkata...

happy b'day Danisya. alolo..ciannya mama terlupa la pulak. acaner tu.

tapi tak pe dapat kek coklat indulgence tu dah kan..

be a good girl k

Sya Kiffli berkata...

aa wantie...mcm mana plak mama leh terlupa ni..hehe...dah kasi kek sebijik ok lah tu kan..:) thanks wantie singgah sini..:)