HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Isnin, 8 Mac 2010

Anniversary_Sya & Kiffli

Salam...

today i think i nak share story ngan u all...is about my anniversary..sebenarnya aku lupa hari nih hari anniversary perkahwinan kami..sib baik ada msg from hubby wish our anniversary..bukan apa..b4 nih jiwa aku kacau..sebab2 jadi cam tuh ada lah story nya..aku mmg nak tulis kat dalam blog nih..tapi time aku nak publish story tuh tak boleh..lagi pun time tuh time nak balik umah..dan tak sempat lah nak story kat u all...

jiwa aku kacau sebabbbb..

minggu lepas aku kena kacau...time tuh hubby keje malam...dah lah aku nih kategory penakut..aku jadi penakut sejak aku study kat sekolah teknik dan dok asrama..sebab asrama tuh keras sikit..(yer lah wat ngan batu kan)...kalo korang nak tau aku nih penakut tahap gaban sebab kalo iklan citer seram kat TV aku tak kan toleh kat TV tuh..kalo dok sorang2 aku capai remote dan terus tukar channel lain...ntah lah...

aku nih kalo boleh mmg tak nak pk bender2 cam tuh...tapi otak aku nih dok ransang suh gak pk ...sejak jadi cam tuh aku tiap2 mlm aku baca yasin...ayat Kursi tak lepas dari mulut...malam tadi hubby keje mlm lagi..nak tak nak kene terima...siap amik Quran lagi tak sebelah Danisya..dah lah anak kecik..huhuhu

tapi aku dah tak nak story detail sebab mlm tuh..cukup lah...nak lupakan harap2 'dia' hanya singgah sat jek..atau sajek nak main mainan Danisya..mainan tuh pun aku dah letak umah pengasuh..huhuhu...okey...-TAMAT-

okeyyy back 2 de story...pagi tadi bangun tido aku tengok tefon..ada 1 mesej from hubby..ingatkan msg tuh nak tanya aku dah tido ker belom..maklumlah takut aku tak bleh tido...tapi rupa2 nya hubby wish...


Wish Happy Anniversary to u my belated love wife..hope our relationship berkekalan 4 ever & ever...i luv u...
hmm..aper lagi..senyum simpul ar aku walaupun lum mandi dan rambut serabai bagai...selalunya bab2 tarikh keramat nih aku yang ingat...huhuhu.
.
i luv u so much my dear

Tiada ulasan: