HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Ahad, 21 Mac 2010

Mendeco lampu tido ke english style

Askum semua..

Dah lama aku x update blog nih..maklumlah busy...busy ngan keje kat opis..busy ngan keje kat umah...hmm..n3 kali nih aku nak share ngan u all apa lagi kalo bukan decoupage yang aku tengah minat tahap gaban lani nih...tengah2 danisya demam campak aku sempat lagi meluangkan masa buat decoupage nih...(masa danisya tido arr)...

actually idea nih from my hubby...dia yang suggest kat aku..."b..cantik gak kalo lampu tido nih tapal sticker english tuh"..hmm..apa lagi dengan mencuri masa yang ada di hari minggu aku mendeco lampu nih...actually lampu nih aku dah beli lama dah...kalo x silap masa awal kami kawin...aku ngan member2 p jalan2 perabis duit kat IKEA...ingat nak letak kat bilik tido..last2 letak kat hall...

hmmm..lani tengah pk nak deco barang barang apa lagi...meja kopi ngan rak kasut masih on de way..huhuhu..aper pun korang layan ar ngan pic kat bawah nih..cau cin cau...

b4 deco

after deco




Tiada ulasan: