HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Khamis, 25 Mac 2010

Danisya kena demam campak...

Askum semua..

n3 untuk hari nih aku baru sempat nak upload pic danisya masa kena demam campak...walaupun lani dah masuk kul 12.00 mlm..aku sempat lagi nak bercerita sebelum melabuhkan tirai untuk malam nih...penat menunggu nak upload pic..

storynya..aku ingatkan danisya kena demam selsema...ingatkan kena jangkit ngan anak pengasuh aku...tapi x kesahlah budak2 mmg cepat terkena...danisya demam hari khamis lepas...nasib baik hari jumaat sabtu aku cuti..hari khamis aku terus p klinik 'minum air banyak'...kenapa aku cakap klinik tuh cam tu sebab setiap kali p doc aku bgtau statement yang sama..ckup memboringkan...kalo korang p gtau apa jenis penyakit yang kena..mesti dia gtau kena minum air banyak2.. :)

okey..back 2 de story..2 mlm danisya panas badan sampai aku ngan hubby terpaksa buat ot sampai pg...nak berpinar bijik mata sebab x tido...kesian kat danisya...hari ketiga dah muncul bintik2 merah..tp aku masih lagi tertanya-tanya menda apa...rasa x sedap hati aku tanya semua orang (pengasuh aku/member2 yang otai / akak aku / mak aku)...lepas tuh terus p kat klinik...doc gtau kena demam campak...tapi jenis campak kecik2...

mengikut orang2 kat sini...kalo demam campak nih kena mandikan dengan daun mambu..ambik daunnya dan ramas dalam air dan daunnya juga boleh letak kat bawah bantal..(petua orang tua2)...aku risau sangat sebab dah lah dok jauh ngan orang tua aku..aper2 jadi kang...

hari nih dah masuk hari ke-5...danisya pun dah makin sihat...campak pun dah makin kurang...alhamdulilah syukur kepada Allah s.w.t...tq gak kat pengasuh anak aku sebab jaga danisya dengan baik...kat bawah nih pic danisya masa demam campak...


muka masam ajer..makan moi pun sikit jek



kat bawah nih danisya dah makin sihat....tengok lah gelagatnya tuh...dah nak main...dah tak monyok lagi okey....



kene dera ngan papa dia..junjung bantal



Tiada ulasan: