HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Sabtu, 12 Jun 2010

JOM PAKAT CUCI MATA...



Salam sejahtera semua....

Petang tadi sya sajer-sajer keluar meronda sambil-sambil temankan cik abang sayang soping barang dier...on the way nak balik umah singgah dulu cuci mata kat kedai IDAMANSURI nih...dah lama tak masuk kedai nih..bukan apa tak nak masuk..takut duit melayang...hehehe..kalo u ols nak tau nih lah kedai IDAMANSURI..yang jual macam-macam pinggan mangkuk...sesaper yang masuk sini mesti beli walaupun sikit...termasuklah mak aku...nih citer yang dah berapa bulan lepas..mak aku datang Langkawi kiranya datang hantar cucu kesayangan dier lah...takut aku ngn hubby nih tak jaga elok cucu dia..hehehe..lagi pun nak naik fery jauh-jauh..risau lah dia..tup2 ikut sekali mai sini...aku masih ingat yang mak aku cakap kalo dier p langkawi x nak beli aper pun..haaa..tup3 langkah jek kaki kat IDAMANSURI nih..terus capai barang..hehehe...nak tergelak aku dibuatnya....pic nih sajek aku amik..untuk tantapan teman-teman blogger..aku dah minta kebenaran tau ngan staff kat situ untuk snap pic nih...kalo dorang tak kasi aku dah tak snap...nanti tak pasal2 kena saman..heheh..promote IDAMANSURI nih...ada satu lagi..lupa..kalo u ols nak tau umah aku ngan kedai nih dekat jek..jalan kaki pun sampai...heheh


hmmm..tengok lah..cantik2 kan..

ramai pelanggan..dok memborong..time nih aku tengok banyak barang2 dah tak der...nampak sangat ramai org luar datang berSOPINGG...


yang nih pinggan porcelin..murahhh..berbaloi-baloi...aku pun ingat nak rembat lagi 1 set..tp TUNGGGUUUU..

dah lama berkenan..tapiiii..ongkosnya x berapa berkenan.hehe

uiishhh...cadar yang kat tengah2 tuh cantekk bangat..ader warna hijau hari tuh..tp aku tengok td dah tak der..cantekkk sangatt...tp rm200++..tunggu dulu yerr...kompol duitt dulu..:)

aneka cadar....macam2 ader..

aneka towel...ala2 english gituuu..

cokelat pun aderrr..


Tiada ulasan: