HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Selasa, 1 Jun 2010

Tuan rumah tak sihat


Salam semua...sejak dua menjak nih kerap pulak sakit...seingat aku kalo nak demam selsema pun 3/4 bulan sekali pun susah..sebulan yang lepas kena demam selsema...2 minggu yang lepas kena demam urat (kawan aku cakap demam urat..urat masuk angin..sebab tu sakit seluruh badan..badan panas)..semalam kena demam selsema plak..sakit kepala nih..tapi kalo berblog nih rasa lega sikit..kuakuakua...tak per lah aku terima dengan redha..kalo dah itu ketentuan oleh Allah s.w.t...kita sebagai manusia mesti ada masa sihat..ada masa tak sihat..nih baru demam..kalo sakit macam kita dengar/ tengok sahabat-sahabat kita yang lain..lagi lah kita takut..yer tak..mintak jauh lahhh..


tadi rasa sedih plak tetiba...u ols nak tau aper..sebabnya teringat zaman kanak-kanak dulu..kalo demam mesti mak aku bagi perhatian lebih punya kat aku...makan bersuap...selalu tanya aku nak makan apa..tido berulit..hmm..bestnya....walaupun aku dah besar panjang..masa anak dara..kalo demam mak mesti tanya 'adik demam ker??'..sambil letak tangan kat atas dahi aku...cam nak nangis jek tadi...huwaaaa...bila dah kawin nih hubby tak buat pun camtuu...huwaaa....heheh..mesti u ols cakap dah jadi ibu..dah tua bangka pun manja lagi...hehe..aku tak manja okeyyy walaupun aku anak bongsu..mak aku tak selalu manjakan aku..cumaaa..sajer tingat balik apa yang mak kita buat...mesti esok-esok anak aku pun ingat apa yang aku buat kat dia cam aku ingat kat mak aku nih..hehehe.. :)



danisya pun demam selsema gak nih..kesian anak mama..bila lah nak habis demam anak aku nih..hmm..harap2 cepat2 lah sembuh..mama suka tengok anak mama sihatt..:)


Tiada ulasan: