HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Jumaat, 18 Jun 2010


Salam semua..

Alhamdulillah...hati dah semakin lapang sekarang...tanggungjawab yg diamanahkan untuk sya dah pun hampir selesai...amanah oleh kelab TM Langkawi untuk handle semua hadiah sempena family day esok...baru releks sikit rasa..banyak u...dah lah i sorang2 jek..sib baik ada member opis i sorng ngan adik praktikal sorang...tq to kak shidah n aishah...

hmm..n3 kali ini ialahhh...u ols dah nampak pun...FA kat atas tu..sya tempah ngan kak Gee..cantikk kan...tak tau la bila sya boleh pandai lukih cam kak gee lukih nih...heheh..belajar pun tak lagi dah berangan sya nih..hehhe...FA nih plan nya nak gantung kat ruang tamu..tapi masih tiada waktu lagi...lagi pun tunggu kumpul banyak2 koleksi gantung senang sikit cik abang sayang nak tolong gantungkan..hehehe...cau cin cau


1 ulasan:

ida berkata...

Salam Sya..cantik2..suke tengok..