HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Sabtu, 28 Julai 2012

~ KOLEKSI TUDUNG RAYA



dulu penah cakap dalam hati...aperkebender lah dorang ni beli tudung mahal2...cam membazir jer...hihi..last2 CPS juga terjerumus sama....ekceli bukanlah untuk di buat koleksi macam kolek PML tu...
cuma nak merasa kegojesan bersama Fareeda Nyata Jelita...:)
hakikatnya memanglah harganya agak meletup sikit....tapi hati berkata mahu juga merasainya...kuikui...alahai untuk tudung raya ajer...


koleksi pertama....sebab tema tahun ni kaler purple...CPS suka kaler dark purple...masih lagi tak berapa cekap....pada yang menjadi collector tegar fareeda sudah mahir dengan nama pattern tudung dan juga kerongsang....kalo CPS memang x tau apa kebendernya lagi...mai tengok kaler jer...kerongsang no 2....


koleksi kedua....kaler cekelat...memang CPS peminat setia kaler nih...suka sesangat...yang ni memang di jual dengan set gelang dan cincin....ekceli CPS nak yang tudung ajer...cam gelang dan cincin CPS ingat nak letgo lah....tp ada ker orang yang nak beli....ada jugak CPS tengok member2 fareeda di fb letgo kerongsang fareeda ajer...hmmm tengah pikior2 nih

semua koleksi tudung ni CPS beli on9 dengan kak zura di Butik D'Zura Pasir Puteh....masa balik kelantan hari dah p pasir puteh tapi masa tu tak terbekenan plak nak p butik kak zura ni....mungkin masa tu aura nak nak beli tudung ni tak mai lagi...hihi...

tapi CPS memang surrender lah memang tak bleh beli sokmo koleksi tudung2 nih....cukup lah 2/3 helai jer...memang parah poket CPS...dengan pml lagi...harga dua2 tu semua harga kebabommm...x mau bazirkan duit dengan semua ni...masih lagi ingat masa depan yang belum tentu lagi macam mana kannnnnn....:)

ok lah....apa yang di n3 kan ini bukan niat untuk menunjuk2 ke apa2 yer cik tonn, cik kiah, cik embuh dan mak jemah....sekadar untuk di kongsi2kan bersama2 peminat fareeda...mana tau kan u ollss sama mcam CPS...minat baru...hihi

mata tak berapa nak ngantuk malam nih...selamat bersahur yer kawan2...:)



6 ulasan:

Lyaa Suriany berkata...

kite berkenan,tp mahal sgt

Norsalmi berkata...

Wah.. berFreedalah raya ni ye!!
Takpe mahalpun, bukan selalu.. janji en suami suka.. betul tak?

Sya Kiffli berkata...

memang lyaa...kak sya ni dok mikir 10 kali nak beli....tp kalo dah beli sekali nak beli 2 kali plok...hihi..kalo lyaa pakai mesti chanteekk tau...:)

Sya Kiffli berkata...

betul tu kak mie...baru 2 lai ni kak mie...lepas ni x tau nak beli lagi ke tak...hukhuk...kak mie..janji saya suka..en somi no 2..sebabnya dia selalu suka bertentangan dengan saya..heran betul

CIKGU CT JUNIOR berkata...

cun sya smua tudung tu..koho jelita la pah nie hihi...

Sya Kiffli berkata...

t....kita sama2 jelita lah pah ni dok...t lagi banyak soping fareeda tu...hihi