HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Rabu, 18 Mei 2011

~ GA ULANGTAHUN PERKAHWINAN KAK ATON...

Salam semua...

 dah lama sya nak goin GA Kak Aton tapi hari ni baru berkesempatan...
check balik date nasib baik sampai 30/5/2011 nih...berkesempatan juga ku nak join...

GA ni sempena ulangtahun perkahwinan kak aton yang ke -30...jom kita pakat ramai2 join...hadiah memang menarik...nak buat sulam menyulam semua tu sya tak reti...mana tau ada rezeki...leh dapat yer dak..hehe


 hadiah yang di tawarkan ialah....taraaaa...

Hadiah pertama..2helaisarung bantal sulam dan hiasan dinding sulaman riben


Hadiah kedua 2helai sarung bantal sulam dan hiasan dinding sulaman riben

Hadiah ketiga 2helai sarung bantal sulam dan hiasan dinding sulaman riben


Hadiah keempat sehelai saprah sulam dan hiasan dinding sulaman riben
Syarat-syaratnya ialah :-

1) Mestilah menjadi follower saya : http://atonsulam.blogspot.com/
semestinya udah folo kak aton...

2) Linkkan blog ini dalam blog anda.
itu pun sudah lama linkkan...:)

3) Sudilah buat entry ringkas tentang GA ini diblog anda.
ini pun sudah...tengok kat atas tu...:)

4) Sila tinggalkan link anda dalam ruang comment.
ok...jap lagi nak buat terus..

5) Tulislah komen anda mengenai blog saya..
kak aton ni terkenal dengan kak aton sulam....sya suka terjah blog akak nih...selain citer pasai sulamannya...kak aton suka cerita pasai famly...masak2 pun ada...PML pun ada....dan semestinya pasai hobby seangkatan iaitu suka tanam pokok bunga...itu memang suka tengok....

so, jangan lupa kawan2...masih lagi sempat sesaper nak join nih..:)

2 ulasan:

kak aton berkata...

salam sya..thanks sudi join GA akk..

Sya berkata...

wsalam kak aton...

sama2 kasih...:)