HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Rabu, 27 Jun 2012

~ GURINDAM JIWA.....SI PADI KU...:)

Assalamualaikum


 Tuai padi antara masak
Esok jangan layu-layuan

Intai kami antara nampak

Esok jangan rindu-rinduan



walaupun CPS sudah n3kan sebelum ini si bunga padi...
tapi hari ni nak share lagi koleksi padi CPS yang tak berapa nak membiak....

yang bertambahnya hanyalah satu jer....OP 16" dapat dari Mr Stanley....yang lucunya CPS ingatkan op tu 14"....kalo ikutkan dengan harga yang di jual memang agak berbaloi....sampai2 umah memang terkejut monkey den....sebab kotak yang besaq gedabak....bukak2 kotak....dapat OP yang besaq plak tu...berkilatt memancor2....kikiki....terus CPS amik tali inci ukur....memang besaq gedabaksss


si debab


si longjong pujaan ramai.....memang spesis rare....dah nak masuk 2 tahun bergelumang dengan PML...tapi memang tak penah lagi tengok ada seller jual ini teko....


cawan-cawannya....kalo dapat yang ML kan bagusss...kak yatt....cantikk bangatt...spesis yang jarang di temui


sugarpot maharani seperti dengan teko tinggi ituew.....


nota tangan ~ nak cari teko aladin padi, teko siku padi dan teko cinderela padi....sugarpot & creamer...mau x nakk....semua ceq nak lah....kikiki...tamaks haloba plak....hi


3 ulasan:

Norsalmi berkata...

Salam Sya..
Akak ada creamernya tapi akak jual mahal sebab masa dapat dulupun harganya meletopp..
Jualpun dgn harga beli dulu juga..

http://koleksiibu.blogspot.com/2012/06/for-sale-creamer-bunga-padi.html

Norsalmi berkata...

Andaikata semasa pencarian kaum kerabat padi ni Sya ada rezeki dpt lebih, jangan lupa roger2 akak ye..

Sya berkata...

wasalam kak mie...

sya dah tengok dah...memang cantik lah...tergoda den tauu...sya ada msg kak mie tu...alahai den plak nak boli barang ngan kak mie...kempis lagi duit poket...:)