HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Isnin, 3 September 2012

♥ MENU JUADAH HARI RAYA ♥


tiga empat hari cps menyepi...
menyepi lah sangat yer....padahal selalu bukak blog...bukak pun sekadar BW blog kawan2 jer...malas nak menaip...☺

adoii dah nak masuk 2 minggu syawal masih lagi nak kongsi gambar2 hari raya kan...x per lah yer dok....raya kan sebulan..☺

 
lemang yang cik somi beli....memang sedap sangat....ekceli cps kurang gemar pulut....tp bila makan cam berselera plak...
 

adoii yang ni rendang daging....cik somi cakap naper rendang b kaler light....hahaha...nak tergelak cps sebab pestime buat rendang....hihi...ntah la tak cukup rempah ratus atau apa....tapi rasa cam sedap jer...kikiki...puji diri sendiri....ekceli rendang orang lain buat macam kering sikit kan....cps buat tak kering sangat....sebab tak mau kering sangat....hahaha...ayat cover line


anggur untuk tambahan menu jer....


haa ni lah mee udang tu....pestime jugak buat....sampai mata pun naik bengkak2....tp mek tembam cps suka makan ni....ekceli cps ngan cik somi sempat makan 1 kali jer....lepas tu dah licin....kuah pun dah habis....rasanya dah buat banyak kuah mee udang ni....tak per nanti kita masak lagi 


ini tuan tanah baru nak makan....time ni cps amik ler 4 hirisan lemang dan sedikit rendang....lepas tu malam tu baru balun balik....hihi

lupa nak amik pic kueh2 raya dalam balang tu....ekceli tak menyempat....bila dah habis snap malas plak nak amik yang lain....x per lah yer dok....hari tu dah amik dah pic kueh mueh raya...sampai ke lani masih ada saki baki kueh raya tu.....hihihi



2 ulasan:

Cik Awin berkata...

ptg2 ngh pose ni, tgk pic2 akak, terliur tau ;)

Sya Kiffli berkata...

alahai cik awin posa 6 ker dear...tengok jer dulu tau...nanti bukak posa sat g baru makan...hihi