HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Jumaat, 2 April 2010

Berdeco lagi...

Minggu nih aku xcited berdeco...maklumlah banyak sticker yang aku beli..so, lebihan sticker dari kabinet tv leh lah aku wat yang lain lak...semua barang-barang nih mmg dah sedia ada kat umah..cuma tunggu masa nak spray kaler puteh jek..semalam ada masa free leh ar kami berdua berdeco...
hmm...sib baik lah hubby aku nih minat gak dalam english deco nih...banyak gak lah idea yang hubby bagi....thanks yer yang...nanti kita leh wat yang lain plak..hmm...kepada kengkawan yang minat gak nak mencuba..u all leh try la barang-barang yang ada umah...jenis kayu ker..pinggan ker..macam2 boleh...
walaupun aku minat english deco nih..tapi aku tak nak semua barang kat umah nih berkaler puteh..dan tak nak terlalu banyak barang yang boleh nampak semak..biar nampak kemas dan teratur jek...lagi pun si kecil ku semakin membesar..hmm..nanti bila dah pandai 'bertatih'..habis barang umah di kemasnya nanti...hehehe...okeylah...u all layan lah pic kat bawah nih..
hubby tengah spray....

tempat letak tisu


tempat letak pisau



tempat gantung cawan



Tiada ulasan: