HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Khamis, 29 April 2010

Koleksi pokok bunga ku

Salam hari jumaat kepada semua...

N3 untuk hari jumaat nih aku nak shared ngan u all pokok bunga yang aku baru beli nih....cantek tak????...kalo x cantek kat mata u all x per...janji kat mata aku cantekkkk ...mama danisya dengan bunga tak dapat dipisahkan...:) kalo tengok bunga macam tengok sesuatu yang menakjubkan...macam sesuatu yang indah...


bunga nih aku beli 2 hari lepas..aku tak plan pun nak beli bunga kat bawah nih...cuma hari tuh tiba2 rasa nak p kedai pokok kat Kelibang...hmm..kalo dah p x balik tangan kosong lah jawabnya...tambah2 p dengan kak shidah member satu opis aku..http://shida-shidaworld.blogspot.com...kalo tak membeli tak sah..hehehe


kalo u all nak tau ada satu citer...b4 nih aku ada singgah kat kedai pokok kat area umah aku nih...kedai nih ada sorang mamat yang jaga....aku sajer tanya harga setiap pokok yang aku berkenan...tapi tak beli la..lagi pun hari tuh memang tak der perasaan nak beli bunga...masa aku p hari lain lak ada sorang budak laki yang jaga...bila aku tanya harga pokok hydrangea atau lebih dikenali dengan nama pokok bunga tiga bulan...adik nih cakap rm1o jek lah kak...member aku mintak kurang lagi..last2 dia kasi rm15 dua pokok...kiranya rm7.50 satu pokok...u all nak tau berapa harga masa aku tanya mamat yang sebelum tuh rm18 sepokok...hmmm....biar betul adik tuh...tp tak salah kami yer...kami beli dengan harga yang diberi...kan adab membeli kena tawar menawar..hehehe...aper pun layan pic kat bawah...:)



pokok yang di idam-idamkan...sangat cantek sebab bunga merah anngggg..:)


pokok bunga 3 bulan kaler biru...cam susah jek nak jaga pokok nih..huhuhu

suka dengan pokok nih...cantek sangattt..meriah little garden bila ada pokok nih..




danisya pun nak tumpang sekaki....boleh tak mama...????



Tiada ulasan: