HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Khamis, 22 April 2010

Danisya layan cartoon



N3 kali nih aku nak citer si kecil aku nih...nih lah gelagatnya bila bangun pagi...bangun tido > cuci bontott > isap susu > melepak kat atas walker sambil layan citer cartoon...aku pun lupa citer apa yang Danisya tengah layan nih...hmm..dah pandai anak mama tengok citer cartoon...
i2 lah kan...lumrah dunia..cartoon ngan budak2 tak dapat dipisahkan...tapi bila fikir balik betul ker statement tuh...sebab seingat aku...waktu zaman aku kecik2 dulu aku tak suka layan cartoon...tak terlalu obses dengan citer cartoon..cuma sesetengah jek aku tengok..i2 pun donald duck, toms & jerry, little mermaid..hmm..aper lagi yer...dah lupa dah sebab aku tak berapa layan sangat citer cartoon...tak per lah kasi anak aku yang layan...:)...

Tiada ulasan: