HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Khamis, 22 April 2010

Danisya wif mama & papa @ Dataran Lang & Taman Lagenda Langkawi

Assalam...

Selamat malam semua...actually aku dah upload pic nih 2/3 hari lepas..tp sekarang baru sempat nak publish...:)..kat bawah nih pic kitaorang kat Dataran Lang dan Taman Lagenda...almaklumlah..tiap cuti hujung minggu mesti nak kuar jalan2...dok umah boring jugak..lagi pun Danisya belum pernah p Dataran Lang..


Taman Lagenda nih sebenarnya baru bukak untuk orang ramai...b4 nih tempat nih ditutup untuk penyelenggaraan...tak silap aku tahun 2008 lagi taman nih ditutup...punyalah xcited aku ngan hubby nak taman nih...bila sampai rasa tak best langsung...b4 nih aku membayangkan taman yang cantik..ada kolam aper sumer..tp bila masuk sangat mendukacitakan...macam semak dan tak terurus...banyak yang terabai...sementelah lagi musim panas rumput habis mati....dan bg aku ia tempat yang meyeramkan...kalo ia dijaga dengan baik mesti taman nih dapat sambutan penduduk...sekarang nih aku tengok kalo ada pun orang masuk untuk aktiviti riadah jek...maybe pihak yang sepatutnya masih lagi nak buat ubahsuai taman nih...kami masuk sat jek kat sini dan terus beredar..cam tak best jek bawa Danisya dalam semak samun..kami terus p ke Dataran Lang...


kat Dataran Lang nih kami sempat lepak sat jek kat dataran luar....bila tengok atas, awan dah kelam....cepatnya....dan aku agak mugkin awan nih di bawa ker laut...so, tak hujan lah kat tempat nih...rupanya ramalan ku salah...hujan turun dengan selebat-lebatnya....kami terperangkap kat Dataran Lang...kesian anak mama kesejukan....masa hujan tuh Danisya terkejut dengan guruh yang kuat....menangis sakan terkejut...nasib baik sekali jek bunyi...kesian anak mama...










Tiada ulasan: