HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Khamis, 22 April 2010

Danisya @ Facebook

pandai sungguh anak mama nih



hai u all..
Actually pic nih dah lama aku snap...tapi lupa nak upload...sambil dok tengok2 pic dalam album maya aku...baru perasan pic danisya yang nih belum di upload dalam blog kesayangan ku nih...nih lah danisya eriena..kalo tengok aku atau hubby pegang netbook kami...hmm..dia pun tak duduk diam nak pegang jugak...tergugat para-para ibu bapa nak berfacebook...ialah kalo dok layan facebook nanti tak layan anak plak..
haa..daripada duk dengar danisya mengamuk nak main netbook...aku suakan suh dia pegang..apa lagi senyum sampai ke telinga lah my princess nih..heran gak aku..baru umur 6 bulan pun dah pandai...budak zaman sekarang..jauh beza ngan budak dolu-dolu...tapi nak kata budak tak jugak yer..kategori bayi....hehehe...
tak per lah dek..layan jek lah...ahakss..

Tiada ulasan: