HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Jumaat, 30 April 2010

Quilted cushion cover & Bantal bucuk Danisya

Assalam...

Dulu aku tak berapa minat kalo tengok kain quilt yang member-member siber dok jual dalam nih...tapi ntah macam mana terpikat pulak...lagi pun aku rasa nampak cantek lebih-lebih lagi bunga rose merah yang menyerlah...kalo kaler terlalu soft & light sangat pun aku kurang suka...kalo dapat cadar quilt lagi best...:)..tapi masih tiada budget untuk itu...okeyy

barang-barang kat bawah nih aku order dengan akak yati di http://cosycollections.blogspot.com sangat cantek okey...banyak pilihan yang di tawarkan..:)...lani aku dok tunggu floor mate yang aku order...masih belum sampai...tak sabar nak p opis ahad nih...kot2 lah posmen datang hantar...heheh..


bantal untuk putri mama...



Tiada ulasan: