HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Khamis, 1 April 2010

Deco rak tv pakai sticker vantage...

Assalam....

Hmm...berbaloi gak lah UL hari nih..aku dapat siapkan projek yang aku nak buat esok..so, esok kira dah save masa aku...nak citer sebab apa aku UL hari nih...panjang ceritanya...(actually pengasuh danisya nih nak balik kg..tp hari nih dia mintak half day jek..bermakna danisya di hantar separuh hari jek lah..tengahari hubby aku amik..tapi pg tadi aku tengok depa dah bersiap-siap nak balik kg..aper kess..dah lah hubby terpaksa adjust jadual keje dia..tup2 pengasuh aku wat cam ni lak..hmm..tp x per lah kira hubby keje mlm..boleh lah danisya dok ngan dia...tiba2 pagi tadi dapat call dari opis suh hubby aku p keje coz jadual x tukar..hmmm.nak x nak aku lah yang beralah..so, terpaksa UL...sayang cuti oo..dah lah cuti aku nih x banyak...(tp dalam hati leh aku deco rak tv)..hehehe..i2 lah ceritanya..

so,..nak citer kat bawah nih lak...aku beli almari nih caler putih okey...harga pun kira okey lah dan x mahal sangat...mmg dihati nak tampal sticker english..sib baik jumpa akak nora (myprima home decor) jual sticker besar..leh aku order...huhuhu....aper lagi time danisya tido aku terussss...BERDECO...hehehe..layan pic kat bawah okey...


b4 deco


barang-barang deco (sticker)


after deco



7 ulasan:

Saufi berkata...

salam... akak, nk tanya.. sticker bunga vantage yg akak guna utk tampal dekat meja tv ni mana boleh cari? sgt suka design yg simple lagi cantik camni.. sy tinggal di langkawi/alor setar/penang... harap boleh tolong bagi cadangan... terima kasih~

Sya berkata...

wsalam...

yang tu saufi boleh beli on9 kat intenet pun ada...ataupun kalo p kl kat kedai romantika pun ada...tak silap akak romantika dah ada branch kat alor setar...try cari kat sana...:)

Zaiyana Rasib berkata...

assalam sis
nak tya rak tv tu beli kat mana.
sy duk area jitra/alor star
bape harga yer
mmg tgh cari rak tv seakan sis beli ni..color puteh
tq
-yana-

Zaiyana Rasib berkata...

assalam sis
nk tya rak tv tu beli mana ye
sy duk area jitra/alor star
mmg tgh cari rak tv color puteh
tq

Cik Yana berkata...

assalam sis
nak tya rak tv tu beli kat mana
sy mmg tgh cari rak tv seakan y ni color puteh
sy duk area jitra/alor star
bape harga ye
tq
-yana-

Sya Kiffli berkata...

Zaiyana Rasib

akak beli rak tv kat ni kat langkawi...dah lama dah 6 tahun dulu...lani banyak rak tv yang cantik2 kaler putih...kat belah aloq staq lagi banyak kot

Sya Kiffli berkata...

Cik Yana

akak beli rak tv kat ni kat langkawi...dah lama dah 6 tahun dulu...lani banyak rak tv yang cantik2 kaler putih...kat belah aloq staq lagi banyak kot...harga kalo tak silap rm450 kot..lupa dah..:)