HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Rabu, 14 April 2010

Bunga ku sudah berkembang....

Aper Khabar & salam 1 Malaysia untuk member2...

Cewahhh..nak guna ayat 1 Malaysia jugak aku nih..tapi okey lah kan menyambut seruan 1 Malaysia dari PM kita....hmm....dah seminggu hari aku x publish aper2 n3 kat sini...nanti bersawang pulak blog aku nih...tak seronok lak kalo tak der cerita baru...actually pic kat bawah nih dah lama aku snap..cuma lupa nak upload...:)

aku nih sebenarnya minat jugak lah pada bunga orkid...bunga apa????...orkid lah...tapi aku tak berapa pandai sangat nak jaga..tak tau macam mana dorang jaga cam elok jek...berbunga sentiasa...mungkin aku x sesuai tanam pokok orkid..tp minat tuh ada...:)

sambil dok siram pokok bunga..sempat aku snap pic danisya..bukan main seronok dia...hmm..esok2 nih tak boleh la nak biarkan sliding door umah aku terbuka..nanti tak pasal2 danisya dok tanam pokok lain...mana tau ada minat yang sama macam mama dia...:)


orkid kuning...

bunga nih aku beli dengan rm30..terasa murah sangat sebab pokok nih dah besar...aku penah tanya kat kedai lain pokok nih dijual harganya boleh mencecah ratusan ringgit...senang dijaga..ingat nak cari yang warnanya merah piowww..tuh..



sukanya anak mama nih...


Tiada ulasan: