HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Ahad, 11 November 2012

KETUPAT GORENG BERINTI SERUNDING DAGING


 perhabaq uols....sehatt???
dah setat cuti sekolah kan....kat langkawi ni pun ramai giler pelancongnya...
esok cps pun cuti panjang juga lebih kurang seminggu....tp tak kemana2 pun...dok umah jer...baru lepas balik kg...poket pun dah kempiss...hihi

malam semalam kami layan ketupat bekalan dari MIL....
memang sedap sangat ketupat MIL ni....lembut pulutnya...tambah2 lagi ketupat berinti serunding daging....sangat sedappp....ketupat ni MIL buat sehari sebelum kami balik langkawi....sebab masa raya aidiladha hari tu tak sempat nak rasa banyak....semua dah licin...hihi....tp yang ni cps goreng sebab ketupat kalo dah masuk 3 hari nak jadi melekit2 dah....so letak dalam peti ais dulu then baru goreng...


ketupat goreng....saper suka makan ini???? sila angkat keyboard....hihihi
ketupat goreng dalam pinggan wet rose....awwww

tapi malam semalam cps rasa nak tercekikkk tengok ada satu koleksi seorang kolektor ni uolss....pestime cps tengok....very the cantikkk u olss....dalam group APC (Antique Porcelain Collector) malam tu semua orang ada rasa....rasa nak pitam, nak guling2, nak tercekik macam cps, nak menangis dan yang tak leh tahan tu yang rasa nak termengandung pun ada.....hahahaha...lawak tul kawan2 cps ni....cer teka apa dia?????

V

V

V

V

V

V

V

 
V

V

V

V

V

V

V


V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

V

haaaa tu dia....dah kuar dan dah nampak kan....SI SIKU WET ROSE....ni la bunga pujaan cps...dan ni salah satu teko idaman cps dan juga kawan2 yang lain....si siku ni sangat susah nak dapat....kebiasaannya kita jumpa aladinnya....huhu

pic ni cps dah minta dengan owner teko ni...minta share pic jer yer...bukan minta teko...kalo minta teko mau cps kena tarik telinga..hihi...Kak Chah namanya....salah sorang collector antik...tahniah buat kak chah sebab ada teko gojes cun melecun dan lawa macam ni...cayalahhh

 cantikkan u olss....huhuhu...kalo lah dapat....mau pengsan cps ni....sebab cps suka sangat bunga ni...

kepada u olss yang ada jenis teko macam ni....dan kalo nak letgo...sms la kat cps ya...hihi....jasamu akan di kenang....hi..

ok lah uolss...permisi dulu....bye... *___________-

 

1 ulasan:

Nor Salmi berkata...

Akak cukup suka makan ketupat goreng.. Tiap kali raya mesti buat muka tak malu minta drp adik ipar..