HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Selasa, 7 Ogos 2012

~ 7 ORANG AHLI KELUARGA SENDIRI LANYAK KANAK2 HINGGA MATI




 BUKIT MERTAJAM: “Saya berasa pelik dan curiga apabila mereka semua berkurung dalam bilik itu sejak jam 2 pagi (kelmarin) tanpa makan, minum dan tidak buka (pasang) penyaman udara.
“Kami semakin hairan apabila suami saya dihalau dan dituduh sebagai hantu ketika cuba masuk ke bilik itu awal malam tadi (kelmarin),” kata ibu saudara kepada seorang kanak-kanak perempuan yang ditemui mati dipercayai akibat ditindih beramai-ramai.

Dalam kejadian di sebuah rumah di Taman Bukit Minyak Indah, di sini, kanak-kanak perempuan berusia dua setengah tahun itu, Chuah Wan Xuan dipercayai mengalami sesak nafas apabila ditindih tujuh ahli keluarganya iaitu ibu, bapa, nenek, ibu dan bapa saudara, dua sepupu serta seorang pembantu rumah warga Indonesia.

Mereka disyaki bertindak demikian ketika menyertai satu ritual atau upacara dalam sebuah bilik di rumah berkenaan yang dipercayai bertujuan menghalau hantu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

subhanallah itu lah ungkapan cps buat pertama kali....
kenapalah ada juga kes macam nih kan.....ingatkan orang cina di negara china ajer yang tak der otak buat perkara yang tak masuk akal....tapi ada juga orang cina kat negara malaysia nih buat perkara yang sangat2 teruk bagi cps.....ada juga keluarga yang percaya bender2 KARUT macam tu....memang terlalu ZALIM bagi cps....kesian kanak2 yang tak berdosa tu....baru 2 tahun lebih hidup di dunia ni....akhirnya mati di tangan keluarga sendiri yang tak berhati perut....


AL-KEBANGANGNYA KELUARGA TU....MEMANG SANGAT-SANGAT KEJAM



2 ulasan:

Lyaa Suriany berkata...

tak de otak ke ape?
btl btl gile

Sya Kiffli berkata...

memang lyaa...terukkan...kesian plak..walaupun dorang bukan seagama kita...tapi rasa macam tak berperikemanusiaan...sure apek2 tu melalak sakan lepas jadi mcm tu