HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Jumaat, 17 Ogos 2012

~ LIP LAP LIP LAP HARI RAYA :)



 tahun ni kami beraya kat sini....
tak der deco2 rumah pun....just pasangkan lampu lip lap lip lap...dan pasangkan bendera malaysia...
kita kan nak sambut merdeka...hihi....siap pasang kiri kanan lagi

tu cik somi tengah pasangkan lampu lip lap dan bendera..


meriah plak raya tahun ni....


mek tembam tu kejenya dok panggil nama kakak rumah sebelah....nak ajak main la tu....


laman cps yang ciput


dia pun dok kalut nak tolong papa dia....pantang tengok....bukan main seronok lagi


dak bolat pun apa kurangnya....tak berbaju...panas lani kat langkawi....dah lama tak hujan...

dak bolat ni pun dah pandai jalan....dapatlah 3/4 langkah dah....cepat2 lah yer dik jalan...nanti leh pakai  kasut raya...:)


nota tangan ~ walaupun luaran nampak cool....tapi hakikatnya dalam hati rasa sedih gak ni sebab tengok umah jiran kiri kanan dah sunyi sepi....tak dengar azan raya lagi ni.....huwaaaa saper suh tak mau balik kampunggggg.....



2 ulasan:

Nor Salmi berkata...

Raya ni jangan sedih2 ye Sya. Anak2 dan suami kan ada di sisi..

Sya Kiffli berkata...

hihi...kak mie...sedih sat jer...pastu dah ok...ni rasanya tak sabau plak nak balik raya haji..:)