HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Khamis, 27 Mei 2010

JOM JOIN GIVEAWAY SAIDAH..

Selamat malam semua...
Jom join giveaway Saidah..masih lagi berjalan-meh semua adik kakok kita mencuba nasib..mana tau langkah kanan masuk umah kak Saidah..:)...saya tengok GA Saidah nih dalam blog Rose...semoga rose dapat hadiah misteri tuh..:)


GIVEAWAY MY LIFE..MY STORIES..DEMI ADAM DANIEL


Salam semua.


About a week ago, Adam dah boleh meniarap. Aha..meniarap..pas tu merangkak...pas tu duduk dan berdiri. Bila bab dia dah pandai berdiri ni, risau gak maklumlah banyak koleksi2 yg terletak dlm bakul shj. Demi keselamatan anakku Adam, maka saya rasa saya nak let go sebahagian dari koleksi saya yg masih belum berumah tu. Bukannya tak sayang, tapi perasaan sayang kepada anak melebihi segalanya.

So, I would to announce that hehehe saya apun nak anjurkan giveaway juga. Hadiah-hadiah spt berikut:


Hadiah ke 10 - sepasang cawan wild rose dan 4 biji acuan kuih lompang wild rose


Hadiah ke 9 - 2 biji teko kangkung (w/o chop)


Hadiah ke 7 & ke 8 - masing-masing 3 pasang cawan VCR

Hadiah ke 6 - sepasang cawan mulut lebar VCR


Hadiah ke 4 - 3 biji piring VCR, hadiah ke 5 - 2 biji piring vcr


hadiah ke 3 - sebiji sugar bowl vcr tanpa cover


Hadiah ke 2 - teko vcr


Hadiah pertama : 8 pasang cawan buluh hijau, sebiji sugar bowl tanpa tutup dan 1 biji pinggan mungkum


Syarat-syarat peraduan adalah seperti berikut:

1- Tarikh peraduan bermula hari ini hingga 30hb May, 2010
ada 3 hari lagi..

2 - Terbuka kepada semua kawan-kawan di Malaysia sahaja yg menjadi Follower . Kepada yg belum jadi follower kenalah jadi follower saya dahulu.
saya dah follow..baru jek tadi..:)

3- Linkkan blog saya kepada blog masing-masing dan buat sedikit N3 berkenaan dgn blog saya ini.
saya dah link kan..
4- Memberi komen dalam entry ini..(komen di shoutbox tidak diambil kira) 4-Nama pemenang akan diumumkan pada minggu pertama bulan June.
komen pun dah ditinggalkan..

5 - 1 Hadiah khas (misteri) akan diberikan kepada referral yg paling banyak disebut oleh pemberi komen. ( contoh kalau A tengok N3 giveaway ini dari blog B, sila mention nama B dalam komen mereka so that B akan dapat hadiah misteri)

5- Penghantaran hadiah adalah dari minggu kedua JUne hingga ke 30 June. Pemenang akan dihubungi jika terdapat sebarang kelewatan dalam penghantaran hadiah.


Posted by Saidah, Ipoh, Perak at 11:38 AM
 
kali kedua saya mencuba nasib dalam GA nih..hanya mencuba..mana tau dapat..hehehe
 
 

Tiada ulasan: