HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Ahad, 9 Mei 2010

Selamat Hari Ibu...


Me & my princess
Me & my mom

Walau siapa pun ibu anda...
walau bagaimanapun dia...
apapun pandangan anda terhadap ibu anda...
dialah satu-satunya...
tiada dua atau tiga...

Walaupun kita diberi peluang
memberikan segala-galanya untuk ibu...
kita pasti masih tidak dapat membalas jasanya....



Assalam..

Tahun ini merupakan tahun pertama aku menjadi seorang ibu kepada seorang puteri yang sangat comel...dan hari ini merupakan hari pertama aku menyambut 'Hari Ibu'...syukur kepada Allah s.w.t kerana mengurniakan aku seorang zuriat yang diamanahkan kepada ku..akan ku jaga dan bimbing puteri ku ini menjadi seorang anak yang solehah dunia dan akhirat...:)
Dikesempatan ini aku nak ucapkan Selamat Hari Ibu kepada semua ibu-ibu diseluruh dunia...termasuklah yang bakal menjadi ibu...tak kiralah apa panggilannya samada ibu,ma,mama,mami,umi,mok & mek semoga bahagia menjadi ibu yang sejati....memerah keringat membesarkan anak-anak yang disayangi...:)

Tidak lupa kepada ibuku yang palinggggggggggggggg ku sayangi semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki dan mejadi ibu yang paling bahagia dan semoga hidupmu diberkati Allah s.w.t....tanpamu tiadanya aku didunia ini...I LOVE U MOMMM....FOREVER & EVER...


Tiada ulasan: