HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Ahad, 23 Mei 2010

Porcelain idaman kalbu

Kalau sudah tergoda inilah buktinya....jeng..jeng..jeng..apalagi kalo bukan koleksi porcelain ku...last week meronda kat kedai RAM...rutin bulanan ku..meronda dan cuci mata...banyak barang-barang baru..cantek-cantekk...ada set gelas yang bunga English roses...bunganya bukan seakan vantage tapi lain dari yang lain..aku nak snap pic tak boleh sebab tuan kedai tak kasi..tapi kalo sesaper yang tringin nak tengok boleh terjah ker blog akak Mrs Nor kita (set cawan roses bertangkai kaler oren)...sejibik bunga cam tuh..tapi yang nih versi set gelas...cantekk u...

Terpikat plak dengan 'si siput'...yang nih koleksi terbaru dari KK collection..sebab dulu-dulu masih belum ada...sebab tuh hati ku terpikat lagi..harga pun tak mahal sangat...apa lagi rembatt ar..


yang nih plak mangkuk porcelain...macam pinggan diraja gituu..ada bingkas emas dan berkaki 3...yang nih actually penghabisan stok kedai tu...harga yang menarik...dan ku rembat lagi...menambah koleksi yang tak berapa ada tuh...heheh


pagar puteh bertatahkan bunga vantage...yang nih aku rembat kat Pekan Rabu Kuah..actually pegi kat situ nak beli cermin berpintu kaler puteh..tapi barang yang aku tengok tuh tak memuaskan hati...sebabnya cat puteh tak berapa nak rata...pas tuh sticker pun tak di tampal elok..cuma ukiran dia tuh not bad la...aku rasa kalo aku tampal sticker lagi elok kot..hehehe..perasan lak..:)



Tiada ulasan: