HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Ahad, 2 Mei 2010

Koleksi Tin mama Danisya

Salam untuk semua...

Nih la koleksi tin aku yang tak seberapa..masih ciput...:)...tapi aku rasa udah cukup lah untuk masa sekarang..sebab tak tau nak letak apa dah...dan tak der tempat nak letak...bagi aku kalo beli kena guna..kalo tak guna sayang pulak nak dibiarkan kosong...tapi aku masih minat beberapa tin yang aku skodeng kat blog-blog member siber..tapi biarkan dulu...fokus yang lain dulu..:)...tin-tin nih sangat cantik...macam-macam pesen aku tengok kat kedai...:)

actually tin nih aku dah lama beli...sekarang baru sempat nak upload...nasib baik belum berkarat lagi...hehehe...aper2 pun layan...zasssss...


yang nih aku letak biskut Danisya

yang nih letak uncang tea

yang nih lak letak milo paket..hehe



Tiada ulasan: