HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Selasa, 25 Mei 2010

Stop Shopping..


Mungkin u ols terfikir kenapa aku keluarkan n3 nih..!!!!...sebab aku risau dengan penyakit yang melanda diri aku nih...(penyakit gilo beli barang english) asyik nak membeli jek..tambah2 lagi koleksi english...kalo boleh tiap2 minggu nak beli...tak tertahan dibuatnya bila tengok barang-barang kat kat Langkawi nih atau barang2 english kat online shop rakan blogger nih..memang menusuk kalbu ku...

pasal nak belajar FA plak tak kesampaian...sungguh-sungguh merumtum jiwa aku...ingat minggu nih nak turun alor setar belajar FA ngan cik linda..tapi tak jadi lak...tunggu lain hari lah..akan ku belajar juga..cewahh bersemangat tuh..

sekarang nih kalo boleh nak stop bershopping untuk barang umah..nak tumpukan pada diri sendiri...diri sendiri pun dah terabai...nak pk pasal kecantikan lak..tapi aku nih suka membeli jek..kalo beli apa-apa set kecantikan ker..aper ker..mesti aku beli jek..tak pakai pun..orang satu bulan 1 set,...aku 1 tahun 1 set...haru biru...nak ubah sikit...tapi hobi untuk berdeco masih lagi menebal dalam jiwa ku...

p/s..:-korang follow yer..tul tak perubahan yang aku nak buat nih..ntah2 minggu depan ada barang baru lak..heheh..COBAAANNN...


Tiada ulasan: