HEARTBEAT

I'm Follow U...U Follow Me....

Selasa, 4 Mei 2010

Quilted Floor Mate

Assalam...

Sungguh tidak disangka floor mate yang aku order ngan kak ina sama bunga dengan quilted cushion cover yang aku order ngan kak yati. sebabnya dalam pic aku tengok kaler rose oren...tapi aku fikir tak per lah warna bunga lain-lain pun janji roses...ingat nak mix lah warnanya...bila floor mate sampai semalam tersenyum lebar aku dibuatnya...bunganya sejibik..(sebijik)...sama...sangat sukerrr okeyy...

actually sofa umah aku warna dark gray + purple...mungkin bagi u aols letak rose purple lagi elok kot...tp hati ku berkenan warna rose merah..tak per lah erk..janji cantekk walaupun nampak tak sesuai..heheh...kalo ada pandangan atau komen dari u ols...silalah kemukakan okeyy...:)..layan pic kat bawah..huhuhu..





Tiada ulasan: